Moonwalker
To the beat of his greatest hits, this musical adventure chronicles the stages of Michael Jackson's career and turns him into a superhero.
To the beat of his greatest hits, this anthological musical adventure chronicles the different stages of Michael Jackson's career and turns him into a superhero from another world that rescues a group of children from the nefarious Mr. Big.