Heroic Losers
After losing everything in 2001, an Argentinean group of people decide to stop following the rules to recover what belongs to them.
Losers: the naive, those who are scammed, those who work and stick to the rules. After losing everything in 2001, an Argentinean group of people decide to stop following the law to recover what belongs to them.