The Bug Detective
The bug world's greatest detective must learn to work with a new partner to solve a murder and save both the bug world and the human world.
The bug world's greatest detective must learn to work hand in hand with a new partner to solve a murder mystery on a seaplane while saving both the bug world and the human world from a dangerous villain.