Bottle Rocket
In his directorial debut, Wes Anderson tells the hilarious story of three friends who clumsily try to enter the world of crime.
In Wes Anderson's directorial debut, Luke Wilson, Owen Wilson, and Robert Musgrave play three friends who, tired of suburban boredom, decide to pursue a life of crime. The only problem is, they are just not very good at it.