A Bad Idea Gone Wrong
Two would-be thieves forge a surprising relationship with a housesitter when they accidentally trap themselves inside the home they just broke into.
Inexperienced burglars Marlon and Leo decide to rob a house in a gated community. When Marlon accidentally activates the alarm and traps them inside, they meet the housesitter and find themselves in a situation that becomes more and more complicated.