Zack Snyder presents this epic adaptation of Frank Miller's comic in which 300 Spartans stand against a massive Persian army.
Zack Snyder directs Gerard Butler and Rodrigo Santoro in this epic adaptation of Frank Miller's comic about one of the most famous last stands of history: the Battle of Thermopylae, where 300 Spartans faced off against 300,000 Persians.