Listless in Louisiana
Robert Irvine travels to Lafitte, LA, to visit Boutte's Bayou Restaurant, where owner Nick is too proud to ask for help. Robert guides Nick in becoming a real leader and trusting his staff before it's too late for the iconic coastal watering hole.