A Hemingway House
A military lawyer looks to move back to Laurel to be closer to his family. Inspired by Hemingway's house in Key West, he wants a diamond-in-the-rough Craftsman that he and his dad can work on, while Ben and Erin tackle an intimidating kitchen and a study.