Monster Trick-or-Treat
Jonathan Bennett challenges the teams to show the chaos that ensues when monsters go trick-or-treating. Each teams must highlight their pumpkin carver's skill to avoid Shinmin Li and Aarti Sequeira sending them home with an empty candy bag.