The Godfather Part II
In this gripping film - the winner of 7 Academy Awards - the saga of the two Corleone generations continues.
In this gripping film - the winner of 7 Academy Awards - the saga of the two Corleone generations continues with DeNiro as the ambitious, immoral immigrant and his son Michael, who consolidates the power handed to him by his father.