Dìdi (弟弟)
A 13-year-old Taiwanese-American boy navigates his relationships with family and friends during his last summer before entering high school.
A 13-year-old Taiwanese-American boy navigates his relationships with family and friends during his last summer before entering high school. Set in 2008, DÌDI is an authentic ode to adolescence in the early digital age.