You Gotta Believe
A Texas youth baseball team gives it their all to fulfill a promise to their coach and make it to the Little League World Series.
Luke Wilson and Greg Kinnear star in this inspiring sports drama based on the true story of a Texas youth baseball team that, to honor their terminally ill coach, plays their hearts out to make it to the Little League World Series.