The Woman in the Yard
The ghost of a woman dressed in black settles in the garden of a widowed mother, turning the family's grief into a nightmare.
Jaume Collet-Serra (Orphan) directs this horror film where the ghost of a woman dressed in black settles in the garden of a widow (Danielle Deadwyler) and her children, turning the family's grief into a nightmare.