White Hunter, Black Heart
Clint Eastwood stars as a filmmaker who, while shooting in Africa, becomes obsessed with hunting an elephant.
Clint Eastwood plays John Wilson, a renowned filmmaker who travels to Africa in the 1950s to shoot his latest production. Once there, he becomes consumed by an unexpected obsession: hunting a giant elephant on safari.