Trenque Lauquen - Part 1
When a woman vanishes in a small town, her boyfriend and her co-worker try to piece together the sequence of events to find her.
When Laura, a biologist conducting a project in a small town, vanishes, her boyfriend and her co-worker set out to find her. But as they piece together the sequence of events, they learn that the mystery is more intricate than they thought.