The Swan Princess: Far Longer than Forever (HBO)
Eager to discover the truth about his father, who was accused of piracy, Derek embarks with Queen Odette on another epic adventure.
Eager to discover the truth about his father, who was accused of piracy, Derek embarks with Queen Odette on another epic adventure. In order not to be recognized, they both pose as a famous couple of traveling magicians.