Street Fighter
Jean-Claude Van Damme stars in this adaptation of the iconic video game as a commando colonel leading a covert rescue mission.
Jean-Claude Van Damme and Raul Julia star in this adaptation of the iconic video game about Colonel William (Van Damme), a skilled warrior on a high-stakes mission who must rescue UN delegates kidnapped in the midst of a civil war in Asia.