Spirit Halloween
Three friends make a dare to spend the night locked inside a Spirit Halloween store but discover that the store is haunted by an angry spirit.
Three middle school friends make a dare to spend the night locked inside a Spirit Halloween store but discover that the store is haunted by an angry spirit and embark on a thrilling and spooky adventure in order to survive the night.