The Purge: Anarchy
This installment follows the plight of group that is left outdoors and must face those who yearn to satisfy their thirst for violence.
The New Founding Fathers of America invite you to celebrate the annual Purge. This installment of the saga follows the plight of five people as they are left outdoors, facing those citizens who yearn to satisfy their thirst for violence.