Muxes
Highlighting the culture of the Zapotec people of Mexico, this documentary chronicles the lives of those who identify as muxes, a third gender.
Highlighting the unique culture of the Zapotec people of Oaxaca, Mexico, this groundbreaking documentary chronicles the lives of those who identify as muxes, a widely recognized third gender.