It Feeds
Ashley Greene stars in this chilling film as a clairvoyant on a mission: to prevent a young girl from being consumed by an evil entity.
Ashley Greene plays Cynthia, a clairvoyant therapist on a mission: to save a girl who claims that an evil entity is feeding on her. But to prevent the girl from being consumed completely, Cynthia will have to face her own demons first.