Fear (HBO)
A group of friends' vacation turns into a nightmare when a sinister airborne threat forces them to face their deepest fears.
A group of friends meet for the weekend at a remote hotel. But their celebration turns into a nightmare when a sinister threat that spreads through the air forces them to face their deepest fears one by one.