Downtown Owl
North Dakota, 1983. A nostalgic old man, a depressed quarterback and a newly arrived teacher find their lives upended by a blizzard.
Set in a fictional town in North Dakota in 1983, the film follows the lives of Julia, a newly arrived English teacher, Horace, a nostalgic old man, and Mitch, a depressed quarterback, in the leading days up to a whiteout blizzard.