The Delinquents
In this existential comedy, a bank employee plans to steal enough money to retire to a comfortable life after serving a short sentence.
In this acclaimed existential comedy, Buenos Aires bank employee Morán dreams up a scheme to steal enough money to retire, then confess to the crime and serve a short sentence while his co-worker and accomplice Román holds on to the cash.