A Day in Paradise
An unsuccessful photographer and an aspiring model fall in love and pretend to live a glamorous life, but can they keep up the charade?
When Reynaldo -an unsuccessful artist- and Tati -an aspiring model- fall in love, they both pretend to live a glamorous life to hide their flaws. But can true love find its way amid so many lies?