Dampyr (HBO)
Harlan Draka makes a living exterminating imaginary monsters. But when he discovers a great secret, he must face the dangers of a harsh reality.
In war-torn Balkans, Harlan Draka makes money out of ridding superstitious villagers of imaginary monsters. But soon he uncovers a hidden truth about his past and must face his powers to destroy a Master of the Night and his army.