Conspiracy Theory
When his crazy theories turn out to be true, a paranoid cab driver becomes a target of the government and must uncover the truth to survive.
Mel Gibson plays a conspiracy-obsessed taxi driver who, upon discovering that one of his crazy ideas turns out to be true, turns to a skeptical lawyer (Julia Roberts) as truth and delusion intertwine.