Camp Hideout (HBO)
A mischievous teenager on the run from two bullies finds refuge, friendship and hope at a summer camp run by a grumpy old man.
A mischievous teenager on the run from two bullies hides out at a summer camp run by a grumpy old man. There, he learns valuable lessons in integrity and makes new friends who will help him escape from his pursuers.