Caca Bueno - Us Against the World
The first episode from a series with the brazilian car racer Cacá Bueno in FIA GT.
Cacá Bueno - Nós Contra o Mundo's pilot will be the first episode from a series with the brazilian car racer Cacá Bueno in FIA GT. FIA GT is a competition between builders as Mercedes, BMW, Audi, Ferrari, etc around the world.