Bride of Frankenstein
In this sequel to the horror classic, Dr. Frankenstein returns to the lab to create a companion for the infamous monster.
In this sequel to the horror classic, Dr. Frankenstein returns to the lab to create a companion for the infamous monster, never imagining that the experiment could unleash the wrath of his creation even more.