Beira-Mar
Martin reconnects with his friend Tomaz on a journey to a seaside town, and the two of them dive into a very particular universe.
Martin must visit a lonely seaside town during the winter in search of a document for his father. To reconnect with his friend, Tomaz joins him on the journey, where the two of them dive into a very particular universe.