Aztec Batman: Clash of Empires
In the time of the Aztec Empire, young Yohualli Coatl trains to face the Spaniard invasion and avenge his father's death.
In the time of the Aztec Empire, young Yohualli Coatl trains and develops equipment and weaponry in the temple of bat god Tzinacan to confront the Spaniard invasion, protect King Moctezuma, and avenge his father's death.