Witch Hunt
In 1950s Hollywood, magic is legal and everyone uses it except for Philip. He's been hired by starlet Kim to find the reason for her stalled career.
In 1950s Hollywood, magic is legal and everyone uses it except for Philip Lovecraft. He has been hired by starlet Kim to uncover the reason for her stalled career. Suddenly her studio mogul died. And prime suspect? Lovecraft's best friend.