Cash Out (HBO)
Mason Goddard ialah seorang pencuri kelas dunia. Rencananya untuk melakukan pencurian yang sempurna digagalkan oleh seorang penyidik FBI yang seksi.
Mason Goddard ialah seorang pencuri kelas dunia. Rencananya untuk melakukan pencurian yang sempurna digagalkan oleh seorang penyidik FBI yang seksi bernama Amelia Decker, yang lalu mengkhianatinya.