The Wind Beneath My Nose Bumps
Elaine calls the growth on her love handle her third breast. Jessica's cyst is close to her eye and could be dangerous for Dr. Lee to remove. Dwayne wants his nose bumps removed, but he may not be able to make it through the pain of the procedure.