Sonic the Hedgehog 3
Sonic, Knuckles, and Tails are back for their most epic adventure yet. The team reunite to face a new formidable foe, Shadow.
Sonic, Knuckles, and Tails are back for their most epic adventure yet. The team reunite to face a new formidable foe, Shadow, a mysterious hedgehog with powers unlike anything they've seen.