Saving the Gorillas: Ellen's Next Adventure
Portia and Ellen embark on a once-in-a-lifetime conservation project in Rwanda to celebrate Ellen's birthday.
Portia and Ellen embark on a once-in-a-lifetime conservation project in Rwanda for Ellen's birthday. Despite challenges like volcanic eruptions, earthquakes, and a pandemic, their accomplishment brings hope for Rwandan mountain gorillas.