The Man with the Iron Fists (HBO)
A group of lone warriors are forced to defeat a common enemy and save their home, Jungle Village.
In search of a legendary treasure of gold, a band of warriors, assassins and a rogue British soldier arrive at a village in feudal China, where a humble blacksmith tries to defend himself and his fellow villagers.