Mamma Mia! (HBO)
A bride-to-be reunites her mother with three former suitors in an effort to find her father in this adaptation of the smash-hit musical.
A bride-to-be reunites her mother with three former suitors in an effort to find her father in this adaptation of the smash-hit musical featuring the music of ABBA.