The Last Voyage of the Demeter (HBO)
Strange events befall on the crew of the merchant ship Demeter, stalked each night by a merciless presence that causes their numbers to dwindle.
Strange events befall on the doomed crew of the merchant ship Demeter, stalked each night by a merciless presence that causes their numbers to dwindle night after night.