Freediver
Freediving champion Alexey Molchanov sets out on a daring mission to break five world records.
Freediving champion Alexey Molchanov sets out on a daring mission to break five world records. With each dive - and each breath - he risks blackouts and death, testing the limits of human endurance and survival in one of the world’s deadliest sports.