Flight (2012)
A pilot makes a miraculous landing after a malfunction sends his plane hurtling, but an investigation reveals that he was drunk at the time.
A veteran pilot makes a miraculous landing after a mechanical malfunction sends his plane hurtling toward the ground, but an investigation into the incident reveals that he was drunk at the time.