Boyhood (HBO)
A drama, shot in documentary style, that tells the story of a parent-child relationship as the boy matures from a first-grader to a college freshman.
Filmed over 12 years, Boyhood is the groundbreaking story of a boy named Mason as he progresses from age 6 to 18 and deals with the typical travails of childhood like his parents' divorce, falling in love and fighting with his older sister.