Batman: Return of the Caped Crusaders
Batman and Robin swing into action when the earth is threatened by The Joker, The Riddler, Penguin and Catwoman.
Batman and Robin swing into action when the earth is threatened by The Joker, The Riddler, Penguin and Catwoman. The Dynamic Duo try to save the day when Batman is turned from good to bad. Catwoman and Robin must team up to stop him.