Colson felügyelő kételkedni kezd a rendőrségi nyomozások minőségében. Janette a La Bernardinben köt ki. Annie megpróbál dalt szerezni. Mimi néni megszerez egy dalt a rapper Mannie Fresh-től, miközben Davis felfedez egy új tehetséget.