Tél a nyárban
Mivel szeretnének lehűlni az irgalmatlan melegben, ezért Tom és Jerry a mágiához fordul, hogy havat varázsoljanak. A boszorkányok világát így egy téli csodavilággá változtatják, ahol gonosz hóember, szellemjárta hókastély és bűvös hógolyócsata is van.