Papírrepülő üldözés
Tom elszántan próbálja tönkre tenni Jerry és Tuffy önfeledt papírrepülőzését, ám a dolog rosszra fordul, mikor rájön, hogy Ginger dédanyjának féltve őrzött gyümölcskenyér receptjéből hajtogatott magának repülőt.