Élek az esőben
Odakint tombol az évszázad vihara - legalábbis Jerry és Tuffy szerint, akik így akarják megbosszulni Tomon korábbi sérelmeiket. Spike-ot szintén magával ragadja a hisztéria a közeledő vihar miatt. Spike rájön, hogy az egész átverés.