Sárkányos ünnepek
Hildi az erdőbe küldi Tom-ot és Jerry-t egy kis sárkányért, akivel útközben összebarátkoznak. Mikor Hildi elárulja nekik, hogy a sárkányt megfőzi vacsorára, Tom és Jerry összedolgoznak, hogy megmentsék.