Cirkuszi balhé
Tom azt hiszi, Jerry-t megette egy éhes medebocs és most a medvemama haragjával megküzdve próbálja visszaszerezni barátját. Eközben Jerry, mit sem sejtve Tom kalandjáról, élvezi a cirkuszi életet.